Taalkamer

Binnenkort starten we in onze kerkhuiskamer  op de woensdagochtend van 10-12 uur met een taalcafe! Na contact met het NVA weten we dat er  zo’n 25 nieuwe Nederlanders uit het Soesterkwartier naar ons doorverwezen gaan worden.

De bedoeling is het plan veel breder te maken dan onze gemeenten en we  hopen dan ook vrijwilligers aan te spreken van buiten onze kerk. Integratie van nieuwe Soesterkwartierders door Soesterkwartierders, maar duidelijk ook voor belangstellenden van buiten deze wijk.

Wij gaan  deze ochtend gaan faciliteren vanuit onze huiskamer en hiervoor zoeken we een aantal personen die dit willen verzorgen. Gastheer/-vrouw of toch meer een functie  bij integratie en taal......doe je mee?

We organiseren op 5 april een informatieavond. Mail voor mee informatie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.