startweekend Broodnodig

Keistadkerk op de wei

En toen was het alweer voorbij...wat een geweldig weekend hebben we weer gehad als stadskerkje op het boerenveld van de camping Nieuwhof. Het was genieten van elkaar en we hebben weer geboft met het weer.

Het thema van de start van het seizoen was 'Broodnodig'. Met broodzaklopen, kwisvragen en aan het kampvuur brood bakken is het thema uitgekauwd. De samenkomst op zondag was een 'huis van Broden', Bethlehem. Het ging over basisingredienten voor kerkzijn en kringen;  verbinding met God en met elkaar, plezier en verwondering, luisteren en bevragen, je leven delen.

We vierden als het ware een Loofhuttenfeest, buiten, afhankelijk van God, samen eten, even weg uit het gewone patroon, God lovend, de oogst vierend. Wat hebben we dit broodnodig als mensen!