spelen met Nazarener DNA

Spelen met Nazarener DNA

Doe mee met 3 leerzame en interactieve donderdagavonden in april waarin we aan de slag gaan met het interessante en unieke Nazarener DNA! Wat voor moois zit er eigenlijk in onze Nazarener kerkgenen? Hoe verhoud jij je tot dit DNA?

Wat?            3 leuke en leerzame avonden rond het unieke Nazarener DNA

Wanneer?    Donderdagavond 4, 11 en 25 april, van 19:30 – 22:00 uur

Waar?          Huiskamer KvdN

Opgeven?    Via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  (max 20 personen, deelname op eigen risico, wel gratis;-)

Een tipje van de sluier:

Avond 1: Je eigen Nazarener-heilige, de typische Nazarener, de zevenster en de vierhoek.
Avond 2: Heilig ben je nooit in je eentje! Essentials en non-essentials, de inclusieve gemeente, je plek in de kudde.
Avond 3: Heiliging voor dummies, eindigen als een beginner, een nederige naam, de ladder.

Meer info bij de RCL: Rik van der Ploeg (06-13003742), Geert Jan Spijker, Coby van der Zee, Daphne Kegel.