Kerkthuis paasprojekt

Van Jesse naar Jezus

Met Kerst hebben we al geexperimenteerd met een eigen thuis-kerk projekt. Alle kinderen konden hun eigen JesseBoom maken

en in de kerk stond een prachtige grote boom met ornamenten van belangrijke figuren uit de geschiedenis van Israel.

Nu met Pasen gaan we zoiets weer doen.  Elk gezin krijgt een mooi pot met beschrijving en werkbladen. In de kerk gaan we op 1 maart aan de slag met het maken van 2 boekrollen , een voor thuis en 1 voor in het kinderwerk van de kerk.

we werken toe naar Pasen met de verhalen van Jezus. Wat was zijn rol in de wereld?  Wat deed Hij? Hoe bidt Hij en hoe ging Hij op weg naar Pasen?

De boekrol vullen we met verhalen en op het Paasfeest rollen we die uit......we gaan van de kribbe naar het Kruis en ontdekken samen Wie Jezus echt is.