Buiten kerk

De zomer komt eraan!

en Keistadkerk gaat weer naar buiten!

Het worden ontspannen bijeenkomsten met ontmoeting, gebed , de Bijbel open en aanbidding

Op een paar besloten zondagen na is iedereen welkom ( zonder inschrijving vanwege Covid19), we houden ons aan de maatregelen van de overheid.

Hou de agenda goed in de gaten , want zowel de tijden als locatie  van de samenkomst verandert nogal.

Soms is er dus een inschrijving nodig nog als we een bijzonder dienst hebben met al veel gasten , je kunt ons mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Volg ons hier ( agenda)  en op FB Keistadkerk pagina voor de actualiteit  , bij bizar weer verhuizen we de dienst misschien naar de middag in de zaal

We zijn weer welkom bij de fantastische Vlindertuin Papillon in het Soesterkwartier!

Dollardstraat tegenover ong. nummer 150, achter de dahliatuin

Kom vooral op de fiets, neem je paraplu of picknickkleedje mee. Parkeren kan op het parkeerplaatsje in de Berkelstraat ( naast de velden)