Advent en Kerst in Keistadkerk

We zitten midden in de tijd van Advent, terwijl het donker en duister is verwachten wij het Licht en het Leven in Christus.

In Keistadkerk volgen kinderen en volwassenen het programma van Bijbelbasics , al hebben we 'Tel je mee?' wel Wesleyaans vertaald met 'Je telt mee!'.

Iedereen is welkom bij God door Jezus die als Redder naar de wereld kwam.

Dat gedenken we met kerst, maar ook dit jaar gaat alles anders.......het geplande kerstfeest op 24 december gaat niet door na 17.00u maar wordt verschoven naar 16.00u!

Ben je dan nog aan het werk, kom dan voor de SOEP OP DE STOEP en de sterrentocht langs. Het is het moment van ontmoeting, want het hele kerstweekend blijven we verder thuis!

De samenkomsten op zondag zijn warm en fijn, we houden ons strikt aan:

• ter bescherming van elkaar ( ook de niet gevaccineerden) 1,5 afstand bewaren binnen en buiten.
  • Gebruik de kussentjes, zodat we kunnen tellen hoeveel mensen er zijn en het open altaar op eigen plek kunnen beleven, schrijf je naam op
  • Blijf thuis bij klachten en schud geen handen.
  • Zingen op ruime afstand, niet of ingetogen en liefst met een mondkapje op ( wij houden de wekelijkse adviezen van CIO in de gaten en hebben vaak contact met District)